poniedziałek, 7 października 2013

Pyzulaki-Przedszkolaki


9 komentarzy:

  1. Piękne lalki. Jestem zachwycona, i bardzo się cieszę , że jesteśmy sąsiadkami. Koniecznie musimy się poznać. Twój blog już dodałam do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, z chęcią się spotkam żeby się poznać, ale także żeby zasięgnąć kilku informacji :)

      Usuń
  2. Zapraszam do kontaktu, telefon znajdziesz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne lale :):)Slodkie maja buzki jak i sliczne ciuszki,wloski :):) Bedzie mi milo jeszcze nie raz do Ciebie zagladnac :):) Witaj w swiecie blogowym :):) Pozdrawiam Agnieszka :)
    Jak i Zapraszam Cie milo na moje Candy Roczkowe :)
    http://aguska31.blogspot.de/2013/10/candy-roczkowe-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje laleczki są cudowne :))))) na żywo jeszcze piękniejsze :))))) Gratuluję cierpliwości przy tworzeniu tych cudeniek i talentu :))))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Twoim tworom z również niczego nie brakuje. Podziwiam i mam chrapkę na kilka Twoich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są :).
    Nominowałam Cię do zabawy, jeśli masz czas i chęci to zapraszam:http://slonomi.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ALe słodziaki!!!! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń